شرافت و ازادی

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰ ب.ظ

۰

بدبختی

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰ ب.ظ

اگر قرارداد 100 میلیلردی تسلیحاتی امریکا وعربستان امضائ شود برای ما بد میشود و برای امریکا و ترامپ همین تور عربستان و جبهه وهابی خوب میشود.گفته شده است که امکان دارد در دهه های اینده به 300 میلیار دلار هم برسد .اگر اینچنین شود عربستان با تجهیرات کارامد و خوب امریکایی از ما برتر میشود واز لحاظ اقتصادی روابط عربستان و امریکا مستحکم میشود . در داخل کسانی میتوانند بگویند ترامپ گفته است عربستان را باید دوشید و کلی هم بخندند اما واقعیت عوض نمیشود همین چند روز پیش بود که متجاوزان فرودگاه جده با بی عدالتی تمام به چندسال زندان و چند شلاق محکوم شدند در داخل کسی هم چیزی نگفت(عجب ابرقدرتهای در کشورما حکومت میکنند) .

عربستان میتواند با این پول توان موشکی ما را بی اثر کند انهم با بکارگیری سامانه های پاتریوت و تاد در تعداد مناسب که ذره ای از 100 میلیارد دلار انرا تامین میکند یا با خرید تانک ابرامز که همکنون چند صد عراده از انرا دارد میتواند نیروی خطشکن خوبی درست کند نیروی هوای که هیچ همینک هم از ما جلوتر است. این برای امریکا خیلی خوب است زیرا نتنها به عربستان سلاح میفروشد بلکه به متحدان ان هم میفروشد مانند قرار داد 2میلیارد دلاری چند روز پیش با امارات که شامل موشکهای پاتریوت میشده است که شکار گر موشکهای بالستیک ماست.

همینگونه توازن قوا به زیان ما در حال تغیر است اما امریکا پول دار میشود که هیچ مشتریانش هم به ان نزدیکتر و وابسته تر میشوند اما نه اینکه به زیان انها باشد چه دلیلی وجود دارد که امریکا به عربستان ضربه بزند؟ 

در حالی که این گونه معاملات میشود ما التماس خرید سوخو30 میکنیم که انهم به ما نمیرسد .ترامپ ثابت کرده است مردی شایسته برای کشورش است هرچند به زیان ما باشد که متاسفانه این گونه رقم خورده است(البته مشکل ما بیشتر از سیاست های داخلی است)

در پایان بنظر میرسد جمهوری اسلامی برای امریکا بسیار سود دارد 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی