شرافت و ازادی

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳ ب.ظ

۰

قهرمان زن در افتتاحیه جشنواره کن

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳ ب.ظ

خانوم ری ریگیف وزیر فرهنگ اسرائیل در افتتاحیه جشنواره کن کار بسیار پسندیده ای کرده است که باید الگوی دیگر ازادگان باشد کاری بسیار شرافت مندانه و سراسر خرد و ازادی.البته اینجا به اختلاف اسرائیل و فلسطین کاری نداریم.

دمادم این کونه میگوید:

ری ریگیف وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی در افتتاحیه جشنواره کن با تصویر طرح قدس روی لباسش ظاهر شد تا بگوید قدس پایتخت اسرائیل است.


به گزارش سینماسینما، در عکس زیر این خانم سرتیپ ارتش اسراییل است و قبلا سخنگوی ارتش بوده و از سیاستمداران بسیار تندرو اسراییل محسوب می شود.

چندی قبل در اختتامیه جشنواره فیلم اورشلیم در اعتراض به اجرا شدن یک ترانه توسط یک گروه اسراییلی که شعرش از یک شاعر فلسطینی بود جشنواره را ترک کرد و توسط حضار هو شد. به شدت ضد اوباما بود و الان از طرفداران جدی ترامپ است.


ما قدس را شهری تنها یهودی نمیدانیم همان تور که اسلامی سرف یا مسیحی پس مخالف  پایتخت بودن این شهر برای کشوری یهودی یا مسیحی یا اسلامی هستیم  اما اینکه این خانوم  انقدر باهوش و درایت است که سرنوشت مردمش را با فرضیات مشتی مثلا روشن فک... به خطر نمی انازد ,همین کلی ارزش دارد. اگر کسانی اینچنین در اسرائیل نبودند امروز وضع ان کشور چهگونه بود ؟ اگر داعش دستش به دختران و زنان این کشور میرسیر چه میکرد؟ اما میبینیم که این کشور در ارامش است که نتیجه تلاش این جنین سیاست مدازان میهن پرست است .اسین شخص تا حدی میهن پرست است که حضور بیگانه به اندازه چند خط شعر راهم تحمل نمیکند.با وجود این افراد هیچ خطری نمیتواند  به اسرائیل رسوخ کند. دوست داشتن هم تبار چه زیباست. ایثار برای بستگان چه زیباست.

نه با اختلاف اسرائیل و اعراب پرداختیم نه کارهای اسرائیل  را تائید کردیم اما اینکار اینخانوم نشانگر شرافت اوست که امیدوارم کسانی در ایران ببینند و بشنوند و کمی اصلاح شوند و انقدر چرت و پرت های از پیش گفته شده را به ما  منتقل نکنند


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی