شرافت و ازادی

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ب.ظ

۰

مرض ترامپ

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ب.ظ

ترامپ در سخنرانی خود به با بکاربردن واژه مجعول خلیج... هدفی دنبال میکرد یا از سر اشتباه بود؟ ایا باید باور کرد رئیس جمهور یک کشور از جغرافیایی منطقه ای که در چهارده گذشته در ان حضور نظامی داشته بی خبر است؟ یا میدانسته و عمدن اینکارا انجام داده است اما اگر این گونه است به دنبال چه بوده است؟ تحریک ایرانیان برای امریکا چه سودی دارد؟

امریکا میگوید که دولت کشور ما از تروریست ها حمایت میکند و در کل مخالف دولت کشور ما است اما ترامپ به ملیت ما چه کار دارد ؟

هرجند سایت کاخ سفید واژه درست را به کار برده است همچنین در جاهایدیگر دولت امریکا وسعولانه برخورد کرده است. 


اما چرا ترامپ اینکارا کرد. اگر عمدی بوده است فقط میتوان گفت که او مرض دارد که به دنبال دشمنی مردم ایران است از اینم رو که امریکا از این دشمنی زیانی نخواهد برد که سود هم میبرد اما ما مردم ایران چه کاری میتوانیم بر علیه امریکا انجام بدهیم پس شاید ترامپ مرض دارد.کسی که بیخود ضعیف تر از خود را ازار میدهد مرض دارد دیگر ایا این تور نیست؟

اگر اومیخواسته است تا به رهبران کشور های جنوب خلیج فارس یک پیامی بدهد هم باز غلط کرده است.

او امارات را اگر بدست اورد کلی لیبرال  و میهن پرست ایرانی را از خود دور می گرداند. البته با ان فرمان که چند شبپیش میراند

منبع عکس فرارو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی