شرافت و ازادی

چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۴۸ ب.ظ

۰

تظاهرات ضد ایرانی در عراق

چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۴۸ ب.ظ

در یک حرکت کاملا قابل پیش بینی پس از سرکوب داعش و گذشتن خر ملت عراق از پل در بصره تظاهراتی ضد ایرانی شکل گرفت که به اتش سوزی کنسولگری ایران و عکس ایت الله خمینی منجر شد.

یادم می اید که پس از دها سال دفاع ایران از حماس این گروه تا در خاورمیانه تغیراتی روی داد به گروه های ضد ایرانی ملحق شد.

در طول تاریخ نمک خوردن و نمک دان شکست از عرب بسیار دیده شده است پس این کار انها کار عجیبی نبوده است اما این آغاز توهم برادری شیعه است. ای عراقیها شمارا به خیر و مارا به سلامت.

بهتر است بجای رابطه با عربها ما با مردنم ایرانی جمهوری آذربایجان و ارمنستان وارد رابطه بشویم.انها خود ما هستند و پشت کردن انها به ما عجیب است و نباید روی بدهد. 

طبیعیاست از این وضع عربستان و ترکیه خوشحال باشند زیرا قدرت شیعه در حال فروپاشی است که هم برای عربستان عربسنی خوب است و هم برای ترکیه سنی ترک خوب است.

اما ما در یک عمل خائنانه به برادران کرد خود خیانت کردیم و نگذاشتیم انها به استقلال خود برسند و طرف عراقی ها را گرفتیم حال بفرمائید این برادران شیعه دشمن و خائنتان و نتیجه بلاهت شما ها 








نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی