شرافت و ازادی

آخرین مطالب

۳ مطلب در ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

 جنگندهچند منظوره اف35 به دلیل نقش در نظر گرفته شده در میدان نبرد برای آمریکا و جایگاه فروش و تجهیز بهترین متحدان ان که قرار است از منافع دوستان امریکا دفاع کند جایگاه کلیدی در راهبرد  دفاعی ایالات متحده دارا میباشد ,این پرنده به عنوان ستون اصلی نیروی هوای آمریکا و متحدانش برای نبرد های اینده(نه امروز) تحسین ها و انتقادات بسیاری را بر انگیخته است .گروهی انزرا نمونه یک جنگجوی بیهمتا و توانای میدان نبرد که ماموریتهای فرماندهان ارتش را بهخوبی اجرا و از پس هر تهدید و ماموریت برمی اید توصیف کرده اند و گروهی در جبهه مقابل انرا بزرگ ترین شکست تاریخ نامیده اند. این مقاله در مورد رد ضعف و ناتوانیه این پرنده است اما پیش از ورود به مساله چند جمله درمورد ناتوانی این پرنده میخوانیم:
ویکتور اوژرلف یکی از میدیران شرکت آلماز انتی  در نمایشگاه تسلیحاتی 2017 مدعی شد که خود آمریکایی ها میدانند برنامه جنگنده پنهانکار آنها شکست خورده است.(1)
کارلوکاپ تحلیلگر گروه ارپاور استارالیا نوشته که لایتینگ2 به صورت نمایشی ,یک هواپیمای پنهان کار واقعی نیست.وی ادعا میکند که امواج رادار بین محل اتصال بال و بدنه بازگشت میکند,به صورتی که اگر هواپیما از هرجهتی بهجز جهت مقابل اسکن شود,قابل شناسایی است.از طرفیشرکتهای هواپیما سازی اروپایی نیز ادعا میکنند که رادار یک هواپیما نیرومند(یا چند هواپیمای دشمن به صورت مشترک اسکن انجام دهند) میتوانند یک فروند اف35 را حتی از روبرو کشف کنند.(2)
اما مختصری به نظرات تمجید کنندگان و منتقدان بپر دازیم هرچند این پرنده بسیار شناخته شده است
متجید ها و توانایی ها
1-اف35 پنهانکار است و اندازه بازتاب راداری ان تنها چند سانتی متر و بقولی به اندازه تخم مرغ است.(بازتاب راداری سوخو35 دو متر مربع است)
2- این پرنده تنها یک جنگنده نسل چهارم با روکشی رادار گریز نیست این یک ایر کامپیوتر پرنده است.
3-اف35 یک هکر رادار های قدرت مند است,هیچ جنگنده چند منظوره توان اینکار را ندارد.
4-این جنگنده تنها از امواج راداری مخفی نمیشود بلکه توان کم کردن امواج فرو سرخ منتشر شده از موتور را با استفاده از پوششخاص موتور دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۰:۴۵

چرا آمریکایی ها مهاجران را بیرون میکنند؟ خب چون این مهاجران که تنها برای منافع شخصیه خودشان به آمریکا رفته اند فردای روزگار برای منافع خودشان پدر آمریکایی ها را در نیاورند. در حقیقت مهاجران برای منافع خود به انجا رفته اند و آمریکایی ها حق دارند برای منافع خود انها را بیرون کنند.

اگر آمریکایی ها انها را امروز بیرون نکنند فردا تاوان سختی برای ان پرداخ خواهند کرد مثلا ممکن است بیگانگان بر مردم آمریکا حکومت کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۰:۳۷

ارسال بسته های پستی به برخی دموکراتهای آمریکا و مخالفان ترامپ مانند کلینتن و نقشه حمله به ماکرون رئیس جمهور فرانسه نشان میدهد دیگر مردم غرب از سیاستهای ضد کشور هایشان خسته شده اند و کم کم کارهای خشن و تند درحال آغاز است.

کمترین نتیجه بلند مدت این وقایع رنگ باختن ارزشهای چند فرهنگی و قربانی کردن منافع مردم بومی اروپا است دیگر کم کم در غرب فیتیله  شعارهای چند فرهنگی پائین کشیده خواهد شد که سردمدار آن آمریکای ترامپ است که مانند کارد در حال فرو رفتن  مهجران به قول ترامپ مهاجمان است

آشکار است که مهاجران برای منافع خود به غرب میروند که در تضاد صد در صدیبا مردم ان کشور ها است و طبیعی است که انها مهاجران را برانند  زیرا قرار نیست که مدتی بعد سگ مهاجران بشوند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۷ ، ۰۲:۱۱