شرافت و ازادی

يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۲۸ ق.ظ

۰

جمهوری اسلامی یا ایران تنها یک دوست در اروپا و آمریکای شمالی دارد آتهم در بین دشمنان سرسخت و بی رحمی مانند شوروی سابق که تولید کننده موشک اسکاد و جنگنده بمب افکنهای عراق که با انها شهر ها مردم عادی و سربازان مان را میکشتند توجه داشته باشین میکشتن شوروی بکنار این آلمان غربی بود که به عراق سلاح شیمیایی میفروخت  حداقل مواد اولیه اش را یا فرانسه جنگنده میراژ اف1 که بهترین جنگنده عراق بود را تحویلش داده بود در گل بین این همه دشمنان  ما در اروپا نیرویی تازه تاسیس در اروپا در حال قدرت گیریاست که از اول حامی جمهوری اسلامی بوده است. 

حزب نئو نازی آلمان از دوران احمدی نژاد از ایران حمایت کرده و تصاویر پرچم ایران و احمدی نژاد در بین آنها مشخص است که دقیقا به سال 2006 است و پس از ان انها بارها و بار ها در تظاهرات روز قدس شرکت کرده اند تا حمین پیش تر در سال 2018 یعنی همین امسال رهبر  این حزب که نماینده در پارلمان اروپا دارد حمایت قاطع حزب خود را از ایران اعلام کرده ایت و مخالف تحریم ها است توجه داشته باشیم این حزب از دورانی که هیچ نماینده ای نداشت در کنار ما بود که تا به امروز که بیش از 20 درصد نماینده های پارلمان آلمان از این حزب هستند و در پارلمان اروپا هم نماینده دارد بازهم در کنار ماست. 

جبهه ملی فرانسه به رهبری مارین لوپن از احزاب قدرتمند فرانسه و اروپا که خودش پیشتر در پارلمان اروپا کرسی داشت بارها حمایت خود را از ایران اعلام کرده است. این دوحزب از دوستان و متحدان یک دیگرند که حامی نالسیونالیزم در کشور شان هستند و فعلا کمی باهم هماهنگ هستند که انتظار میرود هماهنگ تر باشند. در اهمیت مارین لوپن اینکه او در انتخابات ریاست جمهوری سال پیش فرانسه از ماکرون شکست خورد و در حقیقت انتخابات بین ان دو بود.

این دوحزب تنها دوست ایران در اروپاهستند  و ثابت کردهاند که میتوانند مورد اعتماد باشند حال ما دوگوزینه داریم یا بدست دموکرات ها و لیبرالها بمباران  و کشته میشویم یا با اروپایی های ناسیونالیست  زندگی میکنیم 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی