شرافت و ازادی

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۳۴ ب.ظ

۰

ترامپ با غیرت

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۳۴ ب.ظ
مثلا بیرون کردن مهاجران . ایا باید بی غیرت بود و دید که کسانی وارد کشور میشود و بد وخوب از انها سر میزند . البته میان هر کشوری بد  وخوب هست اما اگر به هم وطنخود بد کرد  باعث افتخار او نیست ولی گاه دیده میشود که اگر کسی به بیگانه ای ستمکرد باعث افتخار اومیشود . مخالفان دونالد میگویند که مجرمان در بین فلان کشور کم است یعنی ادمهای خوبی هستند و لی اصلا چه ربطی دارد ایا مهاجرا کشور ایکس گفتند که خوب چقر ما ادم خوبی هستیم برویم امریکا تا خیرمان به انها برسد!!!اگر این نازنینان خیری دارند که حتما دارند در کشور خورشان باشند  خیرشان به خودشان برسد. ایا بودن در کشوری با وجود نارضایتی صاحب خانه اشغال گری هست یا نه نباید امریکای ها چون سفید هستند کسانی به نام مهاجرت کشور انها را اشغال کنند . در این میان که گروهی بر طبل بی غیرتی میزنند بیگانگانهم وارد امریکا میشوند که شاید چیزی به نفعشان باشد در این اوضاع مردم با غیرت امریکا شخصی را انتخاب کرده اندکه غیرت دارد و نمیگذارد منافع کشورش از میان برود. ایا دفاع یک سفید پوست از هم نژادانش بد است؟ ایا انها هم باید بیغیرت باشند . یک مثالی بزنم در کشور ما وقتی خبر کشته شدن گروهی کردهای ایرانی تبار بجرم ایرانی بودن و نه ترک بودن را میشنوند به اندازه بالزدن یک مگس هم تکان نمی خورند بی غیرت بی غیرت .نه تنها خجالت همنمی کشند به خوشان عاقل یا روشنفکر هم میگویند اما در امریکا کسی ریس شده که هوایی هم تباران سفید خود را دارد . کدام زیبا تر است. مردی باغیرت که از عمو زادگانخود دغاع میکند یا بی غیرت های ایرانی. 

درمیان تمام شعارهای اصلاحطلبان و اصولگرایان و لیبرالهای جهان دختران کرد با رنج زندگی کردند یا رنج جنگیدند و در رنج مردند!!!

کسانی که شاهد نابودی هم وطنان خود بودند امروز میگویند چرا ترامپ شرف دارد واز هم میهنان خود دفاع میکند؟



اصلا چه کسی گفته است امریکایی ها حق ندارند که مملکت خود دفاع کنند ؟ چه کسی به این لیبرال ها حق داده است که وارد مسال مردمی در کشور دیگر در این مورد امریکا یا اصلا هر کشور دیگری شوند . ایا وقاحت بیش از این؟ مگر مردم امریکا نوگر ما هستند؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی