شرافت و ازادی

آخرین مطالب

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

بار دیگر اخبار ناراحت کننده ای در مورد سرکوب اقلین مذهبی-نژادی ایغور ها در غربچین توسط دولت چین بگوش میرسد.در باره ایغور های مسلمان باید این را گفت که انها از نسل سکایی های باستان و مردمی هند و اروپایی هستند این حرکت دولت چین عملا زنگ هشداری به تمام هندو اروپا ییها است از چین تا سوئد و امریکا.این واقعه نشان میدهد دولت چین چقدر پلید و جنایتکار است و اگر امروز جلوی انها گرفته نشود معلوم نیست هندو اروپایی ها باید تا کجا عقب نشینی کنند.

از طرف دیگر از بعد فلسفی که نگاه میکنیم در کشور های گوناگون دسته جاتی خود را پیرومشی و مرام مائو میدانستند انما چقدر خوبشد همه شان نابود شدند و تمروز دولت پلید چین جای پای در ان کشور ها نماد . این داستان چین و ایغور ها نشان میدهد زندگی چند فرهنگی چقدر بی خود و احمقانه است.اگر بر گروهی رحم کردی ان گروه کمی بعد که سرحال امد پدرت را در می اورد.و معلوم میشود ترامپ و امریکا این هیولا را خوب شناخته اندو مقابله تجاری امریکا با چین به نفع دنیاست. نباید گذاشت چین پلید قدرت بگیرد .

بتاز ترامپ .

روشنفکری یعنی کشک روشن فکری یعنی جنایات امروز چین  روشنفکری یعنی میرات مائو و امروز چین روشنفکری یعنی کارد بر قلب ایغور

دمت گرم تراپ جلوی چین به ایست

تمام انچه که ضد نژاد پرستی صلح و دیگر چیزهای روشن فکری بود معلوم میشود جز نقابی برای کشور های ضعیفی مانند چین ان زمان برای گرفتن فرصت تا رسیدن به قدت بیشتر نبوده است


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۱۷

در یک حرکت کاملا قابل پیش بینی پس از سرکوب داعش و گذشتن خر ملت عراق از پل در بصره تظاهراتی ضد ایرانی شکل گرفت که به اتش سوزی کنسولگری ایران و عکس ایت الله خمینی منجر شد.

یادم می اید که پس از دها سال دفاع ایران از حماس این گروه تا در خاورمیانه تغیراتی روی داد به گروه های ضد ایرانی ملحق شد.

در طول تاریخ نمک خوردن و نمک دان شکست از عرب بسیار دیده شده است پس این کار انها کار عجیبی نبوده است اما این آغاز توهم برادری شیعه است. ای عراقیها شمارا به خیر و مارا به سلامت.

بهتر است بجای رابطه با عربها ما با مردنم ایرانی جمهوری آذربایجان و ارمنستان وارد رابطه بشویم.انها خود ما هستند و پشت کردن انها به ما عجیب است و نباید روی بدهد. 

طبیعیاست از این وضع عربستان و ترکیه خوشحال باشند زیرا قدرت شیعه در حال فروپاشی است که هم برای عربستان عربسنی خوب است و هم برای ترکیه سنی ترک خوب است.

اما ما در یک عمل خائنانه به برادران کرد خود خیانت کردیم و نگذاشتیم انها به استقلال خود برسند و طرف عراقی ها را گرفتیم حال بفرمائید این برادران شیعه دشمن و خائنتان و نتیجه بلاهت شما ها 








۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۴۸

ان تیتر معروف هنگام پایان احمدی نژاد که یادتان است ؟ پوپولیست رفت. زمان رئیس جمهوری احمدی نژاد رسانه های لیبرال سایه اورا باتیر میزدند , خوب ان زمان فقر عجیب غریبی بر کشور سایه افکنده بود و لیبرالها اورا احمق و عوام فریب میدانستند اما حال که در دولت لیبرال/اصلاحطلب روحانی فقر احمدی نژاد ابر فقر روحانی شده است و وضع مملکت به مراتب فاجعه بار تر است هنوز هم اصلاحطلبها احمدی نژاد را مصخره میکنند!!!! در این رسانه ها جز چند انتقاد کوچک ابکی از روحانی  نه اورا ناکارامد مینامند نه عوام فریب نه غیر علمی ...دیگر روحانی صدای ملت را دراورده اما اصلاحطلب همچنان ساکت است ,مثال معروف میگوید کسی را که در خواب استن میتوان بیدار کرد اما کسی را که خود را به خواب زده نه.یک جکی در فضای مجازی دیده ام  بسیار جالب است به این گونه که:زمان احمدی نژاد از بی پولی شیش ماه یکبار به مهمونی میرفتیم اما در دولت روحانی همیشه یکی را سرکوچه میزاریم تا هروقت وهمون اومد زود خبر بده با اجر بزنیم سر مهمون !!!!

لیبرالیسم شکست خوده است.نه صادق است نه کار راه می اندازد نه خیری دارد .لیبرال نیستن اصلاحطلب هم نیستم,اصولگرا نیستم و خواهم شد اما اصلاحطلب هم نیستم و نخواهم شد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۳۱

اروغ گازی است که از معده از راهگلو وارد دهان میشود و به بیرون میرود,پس وقتی میگویم مردم آمریکا گاز معده اقایون لیبرال هستند حرف بی ادبی نزده ام,گاز معده میرود به گلوی مبارک اقایون و از دهان مبارکترشان میاید بیرون اما بر چه حساب لیبرال های ایراننی مردم امریکا را گاز معده خود بحساب می اورند؟اقایون لیبرال ما نمی گذارند و نه برمیدارند در سایتها یشان مانند فرارو و یا در روزنامه هایشان ترامپ را پوپولیست می انامند .این پوپو لیست چیست هرچه هست فحش نیست که اقایون به ترامپ میچسبانند اما اقایون منظورشان از پوپولیست فحش است یعنی اینکه ترامپ آدم بی خودی است که با روش بی خودی رئیس جمهور شده است و گروهی ادم بی خودی دورو بزرش هستند 


اما حرف اینجاست که مگر اصل و اساس دموکراسی جمع کردن رای از میان مردم نیست؟ترامپ هم که این کارا کرده دیگر از مردم رای جمع کرده حالا خود لیبرال ها که امروز اصلاح طلب نامیده میشوند و مدعی دموکرات بودن دارند چگونه جرات دارند به منتخب دموکرات یک شخص ایراد بگیرند؟شاید انها فکر میکنند کارهای ترامپ غیر منطقی است خب اینجا فهمیدیم رئیس جمهور آمریکا کسی است که باید از مردم رای بگیرد و از لیبرال های ایران برای کارهایش اجازه بگیرد و اگر اقایون از کارهای او خوششان نیاید او پوپولیست است انهم چه کسی باید از اینها اجازه بگیرد؟رئیس جمهور ثروت مند ترین کشور دنیا از اصلاحطلبهای ایرلنی که بعد از جنگ کشور جز هشت سال احمدی نژاد در دستانشان بوده و متهم اول تمام فقر و بدبختی مردم در این سال سال97 به گردن انهاست....فکر کنید!!ترامپ از اصلاح طلبهای ایرانی اجازه بگیرد و گرنه در فرارو مینویسند ترامپ پوپولیست. 


ترامپ با عشق مردمش انتخاب شده و برای منافع انها کار میکند ان وقت اصلاحطلب ما به ترامپ میگوید پوپو لیست پس حتما طرفدارانش که مردم امریکا باشند هم نفهمند!!!


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۷ ، ۲۲:۱۷

15 عرب که به صورت قانونی وارد کشور ایالات متحده شده بودند و امریکایی ها بخیال خودشان با انها هم زیستیه مسالمت امیز داشتند دو هواپیما پر از غیر نظامیان را ربوده و به دو ساختمان پر از غیر نظامی زدند, پس امریکایی ها فهمیدند هر کس وارد مملکت انها میشود عموما دوست نیست بلکه میتواند دشمن خون ریز و پلید باشد. در 11 سپتامبر تنها دو برج فرو نریخت  بلکه توهم زندگی چند فرهنگی از میان رفت و مردم امریکا فهمیدند بیگانه اگر دشمن نباشد دوست هم نیست .بیگانه هراسی کمترین نتیجه منطقی امریکایی ها در بر خورد با این حادثه بود,چرا مردم امریکا خود و خانواده هایشان را قربانی توهماتی مانند زندگی چند فرهنگی بکنند؟ انها ان روز بیدار شدند و فهمیدند اینها (چند فرهنگی)توهمی بیش نیست.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۰۲

اول اینکه از تن فروشی و فحشا بد تر در دنیا نیست.خدا مروجان این پلیدی را لعنت کند .اما متاسفانه در امریکا این کار جرم نیست  و اگر متاسفانه ترام با ان زنیکه و ان مدل سابق بوده است اولین و اخرین سیاست مدار و سرمایه دار امریکایی نیست که همچین غلطی کرده ایت در یک مثال اغراق امیز ما این چنین گفته میشود:گر مست در شهر گیرند ... ادامه اش را میدانید البته این اغراق بود و به معنی نا پلاکی تمام یا بیشتر سیاست مداران امریکایی نیست اما این که بیایند یقه  ترامپ را که تنها به فکر ملت خود است و برای انها خدمات بزرگی است را بگیرند نامردی و یک جوری جفا به مردم امریکاست.

البته حرف وخالفان ترامپ رفت امد و با زنان نیست بلکه حرف انها دروغ گویی در مورد هزینه های انتخاباتی است به این معنی که ترامپ نگفته به ان زنیکه پول داده پی دروغگو بوده و پنهان کار اما ایا این دلیل قانع کننده برای تهدید به برکناری رئیس جمهور کشوری مانند امریکا است؟این اصلا در شان امریکا و رئیس جمهور امریکا نیست انهم رئیس جمهور خادمی مانند ترامپ که خدمات زیادی برای ملت خودش انجام داده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۵۵

ماکرون حرف خوبی زده  حرف خیلی خوبی او گفته :

به گزارش اسپوتنیک، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در ادامه تاکیدات خود در زمینه حفظ استقلال امنیتی از آمریکا تاکید کرد که اتحادیه اروپا باید یک ساختار امنیتی مشترک با روسیه ایجاد کند و روابط پسا جنگ سرد با مسکو را مدرن کند

بله جنگ سد  سالها گذشته است و اصلا دشمنی روسیه با امریکا یا اروپا توجیهی ندارد .این همه دشمنی اصلا برای چیست؟ اروپایی ها با هم برادرن فرانسوی روس یا امریکایی .افرین به اتحاد انها

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۴۵