شرافت و ازادی

آخرین مطالب

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

مرد شریف آمریکا استیو بنن در تلاش است میهنپرستان اروپایی را وارد پارلمان اروپا کند.او پیشتر مذاکراتی را با احزاب آلمانی مانند آلترناتیو برای آلمان را انجام داده بود که بنا بگفته یکی از رهبران آن شکافیبین آنها و بنن بوده است  اما اینبار استیو بنن بسوی مجارستان رفته است و از ویکتوریا اوربان حمایت کرده است.او پیشتر سخنرانی در میان اعضای جبهه ملی انجام داده بود.


استیو بنن حمایت قاطعی از ویکتور اوربان علیه مرکل و ماکرون می کند و گفته است اگر می توانست جنبش راست گراها و ملی گراها را به بوداپست مجارستان انتقال می داد. استیو بنن تلاش می کند که راست گراها را در پارلمان اروپا به قدرت برساند.

به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد،«استیو بنن» استراتژیست سیاسی سابق «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با تلویزیون«آر تی ال»آلمان گفت: در نظر دارد برای پیروزی «ویکتور اوربان» نخست وزیر راستگرای مجارستان در انتخابات سال آینده پارلمان اروپا، با وی همکاری کند.

از تارنمای خبرگزاری رویترز، رئیس سابق تارنمای راستگرای بریت بارت و از دست اندرکاران پیروزی ترامپ درانتخابات ریاست جمهوری 2016، جنبشی را برای پیروزی ملی گرایان راستگرا و پوپولیست در انتخابات آتی پارلمان اروپا درماه مه(خرداد) به راه انداخت.

وی درسخنرانی ماه مه گذشته (اردیبهشت-خرداد) خود در بوداپست پایتخت مجارستان، گفت که تاکنون چندین مرتبه به این شهر سفر کرده و با اوربان و مشاورانش دیدارهای غیرعلنی داشته است.

اوربان از طرح گروه بنن استقبال کرده و گفت که زمان آن فرارسیده بود تا فردی از آمریکا بیاید و به جای ارزش های لیبرال، طرز فکر محافظه کارانه را تبلیغ کند.

بنن در مصاحبه روز دوشنبه خود با آر تی ال گفت:«اگر می توانستم مقر جنبش را در بوداپست مستقر می کردم اما این کار عملی نیست. ما از امروز تا روز انتخابات زمان زیادی را در مجارستان خواهیم گذراند.»


اوربان همچنین رهبری مخالفت ها با «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان و دیگر افرادی که می خواهند اروپا پذیرای پناهجویان مسلمان بیشتری باشد، را در دست داشته است.

پارلمان اروپا درماه سپتامبر (شهریور-مهر)دراقدامی بی سابقه به تحریم مجارستان برای نقض قوانین اتحادیه اروپا در مورد دمکراسی، حقوق مدنی و فساد، رای داد.

به گفته استراتژیست سابق ترامپ، انتخابات سال آینده پارلمان اروپا صحنه درگیری میان نیروهایی به سرکردگی آلمان و فرانسه که خواهان هم آمیزی های بیشتر هستند وکشورهایی چون مجارستان که به دنبال تشکیل اتحادی از اعضای قدرتمند اتحادیه اروپا هستند، خواهد بود.

به نوشته رویترز، بنن در اواخر ماه نوامبر (آذر) بار دیگر به بوداپست سفر خواهد کرد.

انتخابات پارلمان اروپا هر پنج سال یک بار برگزار می شود و تمامی 751 نماینده مجلس با رای مستقیم مردم انتخاب شده و راهی مجلس اروپا می‌گردند.

در زمان حاضر 751 عضو پارلمان اروپا (MEP) نمایندگی 500 میلیون نفر از 28 کشور عضو را برعهده دارند. در فوریه سال 2018(بهمن- اسفند 96) پارلمان اروپا بدنبال خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا به کاهش نمایندگان رای داد و تعداد نمایندگان پارلمان از 751 به 705 نفرتنزل پیدا کرد.

منبع: ایرنا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۷ ، ۰۲:۳۹

ازشرف و ناموس بابلاتر نیست انسانی که از خانواده زن و دختر و مادرش دفاع نکند و برای امنیت آنها کوشش نکند بنظ می آید از خاک زیر پای سگ هم کمتر باشد. این دلیل مخالفت مردم آمریکا با بیگانگان که نامشان هرچه باشد مهاجر پناهنده و یا مهاجم. چه دلیلی دارد بیگانه ای که نه هم خون آمریکایی هست نه هم نژاد است  در روزسختی به زن و بچه آمریکایی دست اندازی نکند؟ چرا باید یک بیگانه از زن و بچه انسان دفاع کند آنهم بیگانه ای که برای منافع خودش وارد آمریکا شده است,او امده که راحت باشد اما گاهی پیش می آید که راحتی مهجم یا مهاجر در دست درازی به زن و بچه ات باشد پس بهتر است بیگانه را پشت مرزها نگه داری تا هرگز کاری بر علیه تو نکند .جانور دوپا را نمیتوان کنترول کرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۹:۵۵

شوروی فرهیخته که حامی حقوق بشر!! و کارگران!!! و در کل حق !!!!بود خدمات زیادی برای ملت ایران داشت که اگر کتاب ها در باره آن بنویسند کم است ایران هم خدمات متقابلی برای شوروی داشت که چند جزوه بنویسند کافی است اما خدمات گوهر بار انها همین بس که صدام هشت سالبا موشکها و جنگنده هایساخت شوروی زن و بچه و پیرو جوان ایرانی را میکشت و آنها خم به ابرو هم نمی اوردند این چند تصویر از جنایات شوروی اما با دست صدام در کشور ما است .موشک را صدام شلیک کرد اما انرا شوروی ساخته و تحویل داده است. 




آیا ناراحت شدید؟ خب ما هم خدماتیبرای آنها داشتیم مثلا زدیم متحدشان صدام را لح کردیم .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۷ ، ۰۲:۴۱

جمهوری اسلامی یا ایران تنها یک دوست در اروپا و آمریکای شمالی دارد آتهم در بین دشمنان سرسخت و بی رحمی مانند شوروی سابق که تولید کننده موشک اسکاد و جنگنده بمب افکنهای عراق که با انها شهر ها مردم عادی و سربازان مان را میکشتند توجه داشته باشین میکشتن شوروی بکنار این آلمان غربی بود که به عراق سلاح شیمیایی میفروخت  حداقل مواد اولیه اش را یا فرانسه جنگنده میراژ اف1 که بهترین جنگنده عراق بود را تحویلش داده بود در گل بین این همه دشمنان  ما در اروپا نیرویی تازه تاسیس در اروپا در حال قدرت گیریاست که از اول حامی جمهوری اسلامی بوده است. 

حزب نئو نازی آلمان از دوران احمدی نژاد از ایران حمایت کرده و تصاویر پرچم ایران و احمدی نژاد در بین آنها مشخص است که دقیقا به سال 2006 است و پس از ان انها بارها و بار ها در تظاهرات روز قدس شرکت کرده اند تا حمین پیش تر در سال 2018 یعنی همین امسال رهبر  این حزب که نماینده در پارلمان اروپا دارد حمایت قاطع حزب خود را از ایران اعلام کرده ایت و مخالف تحریم ها است توجه داشته باشیم این حزب از دورانی که هیچ نماینده ای نداشت در کنار ما بود که تا به امروز که بیش از 20 درصد نماینده های پارلمان آلمان از این حزب هستند و در پارلمان اروپا هم نماینده دارد بازهم در کنار ماست. 

جبهه ملی فرانسه به رهبری مارین لوپن از احزاب قدرتمند فرانسه و اروپا که خودش پیشتر در پارلمان اروپا کرسی داشت بارها حمایت خود را از ایران اعلام کرده است. این دوحزب از دوستان و متحدان یک دیگرند که حامی نالسیونالیزم در کشور شان هستند و فعلا کمی باهم هماهنگ هستند که انتظار میرود هماهنگ تر باشند. در اهمیت مارین لوپن اینکه او در انتخابات ریاست جمهوری سال پیش فرانسه از ماکرون شکست خورد و در حقیقت انتخابات بین ان دو بود.

این دوحزب تنها دوست ایران در اروپاهستند  و ثابت کردهاند که میتوانند مورد اعتماد باشند حال ما دوگوزینه داریم یا بدست دموکرات ها و لیبرالها بمباران  و کشته میشویم یا با اروپایی های ناسیونالیست  زندگی میکنیم 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۷ ، ۰۲:۲۸

منوچهر یزدی از اعضای حزب پانایرانیست در اینجا مطلبی خواندنی در مورد سخنرانی ترامپ درمورد کنار گذاشتن و گذر از جهان وطنی به سوی دکترین میهن پرستی نوشته است,هرچند ما اینجا بخشی از مقدمه او را نیاورده ایم اما اصل مطلب در مورد سخنرانی ترامپ بدون دست خوردن امده است ,میتوانید از اینجا اصل مقاله را بخوانید 


آنچه در این مقاله آمده رنج نامه فشرده ای از چهل سال اعمال سیاست های نابخردانه آمریکا است که جلوه زشت و غیر انسانی آن خاورمیانه خونین و ویران و پریشان می باشد و حال آقای ترامپ رئیس جمهور آمریکا پرده از ناگفته های جامعه آمریکا برداشته و تأثیر آن همه بیدادگری را در کشور بزرگی مانند آمریکا برملا می کند تا نشان دهد که "چاه کن خود نیز در قعر چاه" گرفتار آمده است. حالا دیگر این ترامپ است که با ما همنواست و این چهره واقعی آمریکاست که با ایران فرق چندانی ندارد و او نیز دریافته که اسارت ملت ها در دست حکومت ها یعنی چه؟

بهتر است برای درک بیشتر این همخوانی به بخش هایی از سخنان یک ساعته رئیس جمهور آمریکا که در کنگره ایراد گردید بپردازیم. توجه داشته باشید آنچه که او می گوید درباره آمریکاست نه ایران، تشابه وضعیت دو کشور ایران و آمریکا شما را دچار اشتباه نکند، دقت بفرمایید:

«ما صلح می خواهیم، ما جنگ را دیده ایم که چگونه شعله هایش جهان را به سمت نابودی برده است. طبقه متوسط ما از هم پاشیده است، مشاغل ما به کشورهای خارجی فرستاده شده است. صنایع ما در حال مرگ هستند، طبقات پایین شهر نادیده گرفته شده اند، 49 میلیون نفر بیکارند و کمک های غذایی دریافت می کنند، ٤٣ میلیون نفر زیر خط فقر زندگی می کنند، از هر پنج نفر یک نفر بیکار است، در بدترین دوره اقتصادی در ٦٥ سال اخیر هستیم، یک چهارم مشاغل کارخانه ای را از دست داده ایم و از زمان پیمان تجارت آزاد که چین به آن پیوست ٦٠ هزار کارخانه را از دست داده ایم. دولت قبل بیش از همه دولت های دیگر بر بدهی دولت افزود و زیرساخت های ما در حال از هم پاشیدن است که باید با راه ها، پل ها و تونل ها و خطوط راه آهن جدید جایگزین شود. من از وزارت دادگستری و امنیت داخلی و مدیر سازمان های اطلاعاتی خواسته ام برای یک استراتژی جدید در برخورد با دار و دسته های جنایتکار که در سراسر کشور پراکنده اند هماهنگ باشند. ایالات متحده بیش از ٦ تریلیون دلار در خاورمیانه خرج کرده است. با این پول می شد دوبار یا شاید سه بار آمریکا را بازسازی کرد. ما تدابیر محکمی برای حفظ کشور از تروریسم رادیکال اسلامی وضع می کنیم. به وزارت دفاع دستور داده ام تا برای از بین بردن داعش، شبکه ای از انسان های وحشی بی قانون که مشغول کشتار مسلمان و مسیحیان و مردان و زنان است تهیه کند. با متحدانمان در جهان اسلام کار خواهیم کرد تا این دشمن را حذف کنیم. من تحریم های تازه ای علیه نهادها و افرادی که همراه با برنامه موشکی بالستیک ایران بوده اند وضع کرده ام و بر اتحاد ناگسستنی با اسرائیل تأکید دارم. ما باتلاق فساد دولتی را با ممنوعیت پنج ساله در اعمال نفوذ مقامات قوه مجریه خشک خواهیم کرد و با قانونی مادام العمر از اعمال نفوذ کشورهای خارجی جلوگیری خواهیم کرد. با تلاشی تاریخی در حال مقررات زدایی هستیم و مقرراتی اجرا خواهد شد که با تصویب هر قانون جدید دو قانون قدیمی لغو شود. ما ایالات متحده را از پیمان ترانس پاسیفیک خارج کردیم چون مشاغل زیادی در کشور ما را از بین می برد. من معتقد به تجارت آزاد هستم ولی باید منصفانه باشد. من اجاره نخواهم داد شرکت های آمریکایی و کارگران عالی آن ها مورد سؤ استفاده قرار گیرند. ما قویاً از ناتو حمایت می کنیم، نهادی که در جنگ جهانی شالوده ریزی شد ولی متحدان ما باید متعهد به وظایف مالی خود باشند. ما انتظار داریم شرکای ما چه در ناتو چه در خاورمیانه یا اقیانوس آرام در عملیات نظامی و استراتژیک سهم خودشان را که منصفانه هم هست بپردازند. کار من نماینده دنیا بودن نیست، من نماینده آمریکا هستم».

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۷ ، ۲۲:۳۶

چند وقت پیش که استیو بنن از دولت آمریکا اخراج شد این را گروهی به نشانه ضعف دولت ترامپ و فروپاشی  طرفداران وهمراهان او تلقی کرداند اما حالا بنن عزیز و شریف امده است تا طوفنی دیگر اینبار در اروپا درست کند و توهم های لیبرال و سوسیالیستی  ناشی از ذهن های ناآگاه و یا خائن را نابود کند و بجای آن شرافت و میهنپرستی را جایگزین کند .قطعا قصد او از این کار دفاع از عموزادگان سفید پوستش است. بتاز بنن بتاز 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۷ ، ۲۳:۵۶

به گزارش یرونیوز: استیو بنن، استراتژیست و مشاور پیشین دونالد ترامپ روز شنبه ۱۰ مارس در نشست سالانۀ حزب راست افراطی فرانسه موسوم به «جبهه ملی» شرکت و در میان ابراز احساسات اعضای این حزب گفت که باید به اتهام نژادپرستی افتخار کرد.

او که برای یک سخنرانی با موضوع «چگونه پیروزی ممکن است» دعوت شده بود، با اشاره به اینکه جبهه ملی فرانسه بخشی از یک جنبش جهانی است گفت: «وقتی برای آزادی‌تان مبارزه می‌کنید، شما را بیگانه‌ستیز می‌نامند. وقتی برای کشورتان مبارزه می‌کنید، شما را نژادپرست می‌خوانند. عمر این کلمات منزجر کننده به پایان رسیده است. بگذارید آنها شما را نژادپرست، بیگانه‌ستیز و ناسیونالیست بنامند. این اتهامات را مانند یک نشان افتخار بپذیرید. زیرا هر روز ما قویتر می‌شویم و آنها ضعیف‌تر.»

او افزود که از سفرهایش به سراسر جهان آموخته است که «تاریخ در کنار ماست و بر پیروزی‌های ما می‌افزاید» و «جهان وطنی‌ها پاسخی برای آزادی ندارند».

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۷ ، ۲۲:۰۵

تهاجم چیست؟ وقتی بیگانگانی برای منافع خود به آمریکا میروند و منافع مردم امریکا را به خطر می اندازند مهاجمند دیگر تهاجم که نباید حتما با تانک و توپ باشد . همینکه دسته دسته به کشور آمریکا سرازیر میشوند و منافع انها را بخطر می اندازند تهاجم است.ترامپ به حق انها را مهاجم میخواند.او پاسدار مردمش است و از حق انها دفاع میکند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۷ ، ۲۱:۱۹

 جنگندهچند منظوره اف35 به دلیل نقش در نظر گرفته شده در میدان نبرد برای آمریکا و جایگاه فروش و تجهیز بهترین متحدان ان که قرار است از منافع دوستان امریکا دفاع کند جایگاه کلیدی در راهبرد  دفاعی ایالات متحده دارا میباشد ,این پرنده به عنوان ستون اصلی نیروی هوای آمریکا و متحدانش برای نبرد های اینده(نه امروز) تحسین ها و انتقادات بسیاری را بر انگیخته است .گروهی انزرا نمونه یک جنگجوی بیهمتا و توانای میدان نبرد که ماموریتهای فرماندهان ارتش را بهخوبی اجرا و از پس هر تهدید و ماموریت برمی اید توصیف کرده اند و گروهی در جبهه مقابل انرا بزرگ ترین شکست تاریخ نامیده اند. این مقاله در مورد رد ضعف و ناتوانیه این پرنده است اما پیش از ورود به مساله چند جمله درمورد ناتوانی این پرنده میخوانیم:
ویکتور اوژرلف یکی از میدیران شرکت آلماز انتی  در نمایشگاه تسلیحاتی 2017 مدعی شد که خود آمریکایی ها میدانند برنامه جنگنده پنهانکار آنها شکست خورده است.(1)
کارلوکاپ تحلیلگر گروه ارپاور استارالیا نوشته که لایتینگ2 به صورت نمایشی ,یک هواپیمای پنهان کار واقعی نیست.وی ادعا میکند که امواج رادار بین محل اتصال بال و بدنه بازگشت میکند,به صورتی که اگر هواپیما از هرجهتی بهجز جهت مقابل اسکن شود,قابل شناسایی است.از طرفیشرکتهای هواپیما سازی اروپایی نیز ادعا میکنند که رادار یک هواپیما نیرومند(یا چند هواپیمای دشمن به صورت مشترک اسکن انجام دهند) میتوانند یک فروند اف35 را حتی از روبرو کشف کنند.(2)
اما مختصری به نظرات تمجید کنندگان و منتقدان بپر دازیم هرچند این پرنده بسیار شناخته شده است
متجید ها و توانایی ها
1-اف35 پنهانکار است و اندازه بازتاب راداری ان تنها چند سانتی متر و بقولی به اندازه تخم مرغ است.(بازتاب راداری سوخو35 دو متر مربع است)
2- این پرنده تنها یک جنگنده نسل چهارم با روکشی رادار گریز نیست این یک ایر کامپیوتر پرنده است.
3-اف35 یک هکر رادار های قدرت مند است,هیچ جنگنده چند منظوره توان اینکار را ندارد.
4-این جنگنده تنها از امواج راداری مخفی نمیشود بلکه توان کم کردن امواج فرو سرخ منتشر شده از موتور را با استفاده از پوششخاص موتور دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۰:۴۵

چرا آمریکایی ها مهاجران را بیرون میکنند؟ خب چون این مهاجران که تنها برای منافع شخصیه خودشان به آمریکا رفته اند فردای روزگار برای منافع خودشان پدر آمریکایی ها را در نیاورند. در حقیقت مهاجران برای منافع خود به انجا رفته اند و آمریکایی ها حق دارند برای منافع خود انها را بیرون کنند.

اگر آمریکایی ها انها را امروز بیرون نکنند فردا تاوان سختی برای ان پرداخ خواهند کرد مثلا ممکن است بیگانگان بر مردم آمریکا حکومت کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۰:۳۷

ارسال بسته های پستی به برخی دموکراتهای آمریکا و مخالفان ترامپ مانند کلینتن و نقشه حمله به ماکرون رئیس جمهور فرانسه نشان میدهد دیگر مردم غرب از سیاستهای ضد کشور هایشان خسته شده اند و کم کم کارهای خشن و تند درحال آغاز است.

کمترین نتیجه بلند مدت این وقایع رنگ باختن ارزشهای چند فرهنگی و قربانی کردن منافع مردم بومی اروپا است دیگر کم کم در غرب فیتیله  شعارهای چند فرهنگی پائین کشیده خواهد شد که سردمدار آن آمریکای ترامپ است که مانند کارد در حال فرو رفتن  مهجران به قول ترامپ مهاجمان است

آشکار است که مهاجران برای منافع خود به غرب میروند که در تضاد صد در صدیبا مردم ان کشور ها است و طبیعی است که انها مهاجران را برانند  زیرا قرار نیست که مدتی بعد سگ مهاجران بشوند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۷ ، ۰۲:۱۱