شرافت و ازادی

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۳۱ ب.ظ

۰

محرومان بدبخت

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۳۱ ب.ظ
با شعار محروم بد بخت است  از این روی که با شعا کمک به انان مردم را علیه حکومت پیشین بسیج کردند ,جنگ که شد همین محرومان سر از جبهه در اوردند خوشی گیرشان نیامد که هیچ گلوله وترکش نسیبشان شد اما امروز پس از نزدیک به چهل سال ...کسی از اقایان امده که به او میگویند سید محرومان امده تا بداد محرومان برسد .کسی که به فکر فقراست ,دین دار و با تقوا و تقوا و انسانی صالح و نیکوکار اما نیکوکار یعنی چه؟ نیکو کار یعنی اینکه کسانی دژخیم حق مردم بدبخت را میخورد و این اقای سید محرومان  که همه اش به فکر کمک به فقراست مانع انها میشود و جامعه را به نفع محرومان اداره میکند .اما این اقا در این چهل سال کجا بود؟ مسلما همه میدانیم از همان اغاز در مناسب بالای حکومتی .باید از اقای رئیسسی پرسید برادر در این چهل سال حکومت دست همفکران شما بود و شخص شما از مسولان ان بودید پس چگونه مدعی هستید که کاری خواهید کرد که دوستانتان در این سی اندی نتوانستند انجام بدهند انجام خواهید داد؟
اگر امروز فقیر و محرومی هست که هست دسته گل همفکران اقای رئیسی عزیز است انهم در زمانی که  چهار دهه سکان کشور در دستشان بوده اما نتنها به شکست اعتراف نمیکنند که هنوز هم خود را مدعی حمایت از فقرا نشان میدهند. 


تصویر بالا مربوط است به تبلیغات اقا گرچه لکه ای ننگ است .این تصویر را بنمایش گذاشته شده است تا مردم بدانند اقا سید محرومان است .اقای رئیسی برادر این تصویر کانامه همفکران شماست پس به شکست اعتراف کنید یا کنار بکشید تا مردم زیان نبینند یا مسیر را عوض کنید که تا به حال اینجا که شما ایستادید رسیده ایم .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی