شرافت و ازادی

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۶ ب.ظ

۰

سیاست خارجی موفق امریکا و عربستان(متاسفانه)

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۶ ب.ظ

قرار داد نظامی بسته 110 ملیون دلاری میان امریکا و عربستان امضائ شد .با این اتفاق عربستان مقتدر تر میشود و امریکا پولدارتر و اقتصاد ان بهتر میشود(خوب است خوب تر میشود) اما وضع ما بد تر و بد تر از این روی که مثلا بودجه نظامی ما تا پیش از این مدت اخیر حدود6 میلیارد بوده است که کمی بیشتر شده اما 110 میلیارد کجا و 6-7- میلیارد دلار کجا؟ انهم در انطرف فناوری امریکایی و این طرف فناوری انقلابی ما!!! یادمان باشد ما با فناوری بدون پشتیبانی امریکایی جلوی نابودی کشورمانرا گرفتیم .... 

این قرارداد نشان از لیاقت و کاردانی ترامپ دارد  که در این مدت کوتاه چه خیرهای که برای مردم امریکا نداشته است  عربستان هم خود را تجهیز کرد و دیگر کشوری مانند ما برای ان نمیتواند تحدید باشد  همچنان که با سفر ترامپ اقتضصاد عربستان سیر صعودی پیدا کرده است .

در داخل کشور ما مطهری گفته اسن امریکا سر عربها کلاه میگذارند!!! سردار صفوی این سردار عرصه دفاع مقدس که کارنامه موفق ندارد گفته است که شاه و صدام از این خردها کردند و عاقبتشان چه شد در حالی که ما با همین خریدهای شاه در جنگ توانستیم بمانیم و تا به امروز هم از انها استفاده کرده ایم , حضرت سردار بدون اینکه از عملکرد خود در جنگ تحمیلی خجالت بکشد با وقاحت  خدمات  شاه را هم اتنکار کرده وانرا عیب معرفی میکند. مسعولان دیگری هم هستند که سفر ترامپ و یا نتایج انرا زیر سوال برده اند اما تا کنون هیچ سخنرانی اتشین مسولان مملکت خیری برای مردم نداشته است حتی یک جو.البته انتظاری هم نیست سیاست خارجیشان شکست خورده و سراسر ناکامی پس چه بگویند؟

عربستان 55 کشور را جمع کرد که این نشان دهنده جایگاه این کشور در جهان دارند و با بکارگیری سلاحای مدن امریکایی رقیب خود ایران را از دور رقابت خارج خواهند کرد (از بدبختی ما).

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی