شرافت و ازادی

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۳ ب.ظ

۰

ترامپ ها در بیت المقدس/اورشلیم

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۳ ب.ظ

اینکه از چهره های مهم و تراز اول غربی به زیارت اماکن مقدس خداپرستها بروند و انجا را احترام بگذارند بسیار ارزشمند ,مهم است هرچند فعلا در کشور یا کشورهای انها روال عمومی متاسفانه خلاف فرمانهای الهی باشد, که امید است کشورهای که به دین اسمانی کم توجه شده اند بیشتر توجه کنند. خانواده ترامپ در بیت لحم و شهر بیت المقدس-اورشلیم حاضر شدند بسیار خوشایند من بود  و بسیار جالب استرئیس جمهور قدرت مند ترین کشور غربی-جهان در حال زیارت دیوار ندبه . 

خانه خدا در مکه هست و حاکمان ان سنگ دین  را به سینه میزنند چه خیری برای انسانها دارند که زیارت ترامپ و خانواده اش داشته باشد؟ خیرش در این است که هرچه امریکا و غرب دینی تر و اخلاقی تر شود برای ما بهتر است ,مگر امروز که ظاهرا دین در میان انها اهمیت کمتری نسبت به گذشته دارد برای ما خوب شده ؟ دین هم به نفع انهاست همبه نفع ما . 

یکی از خوبی های دین پس زدن چرت و پرتهای بشری مانند مدرنیته است که برای هر انسانی خوب است  .

همین که زن انگونه دیده شود که پروردگار فرمان داده جهان بسیار بهتر میشود,و از نظر ما همین که با هم نوعان مونث غربی ما برخوردهای بد نشود و افراد پلید افکار کثیفشان را در نشر ندهند کلی جهان جلو میرود و ما هم همراه ان جلو میرویم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی