شرافت و ازادی

پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۵۵ ب.ظ

۰

ترامپ مظلوم

پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۵۵ ب.ظ

اول اینکه از تن فروشی و فحشا بد تر در دنیا نیست.خدا مروجان این پلیدی را لعنت کند .اما متاسفانه در امریکا این کار جرم نیست  و اگر متاسفانه ترام با ان زنیکه و ان مدل سابق بوده است اولین و اخرین سیاست مدار و سرمایه دار امریکایی نیست که همچین غلطی کرده ایت در یک مثال اغراق امیز ما این چنین گفته میشود:گر مست در شهر گیرند ... ادامه اش را میدانید البته این اغراق بود و به معنی نا پلاکی تمام یا بیشتر سیاست مداران امریکایی نیست اما این که بیایند یقه  ترامپ را که تنها به فکر ملت خود است و برای انها خدمات بزرگی است را بگیرند نامردی و یک جوری جفا به مردم امریکاست.

البته حرف وخالفان ترامپ رفت امد و با زنان نیست بلکه حرف انها دروغ گویی در مورد هزینه های انتخاباتی است به این معنی که ترامپ نگفته به ان زنیکه پول داده پی دروغگو بوده و پنهان کار اما ایا این دلیل قانع کننده برای تهدید به برکناری رئیس جمهور کشوری مانند امریکا است؟این اصلا در شان امریکا و رئیس جمهور امریکا نیست انهم رئیس جمهور خادمی مانند ترامپ که خدمات زیادی برای ملت خودش انجام داده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی