شرافت و ازادی

يكشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۲۴ ب.ظ

۰

انچه از 31 شهریور 97 فهمیدیم

يكشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۲۴ ب.ظ
دیروز جوانان کشور ما در اهواز شهید شدند دیروز و امروز کشور در تب و تاب این واقعه است اما تجربه میگوید چند ماه دیگر فراموش خواهد شد  مانند حمله داعش به مجلس یا شهادت مرزبانان و یا جنایت هایپیشین خلق عرب و دیگر گروه های تروریستی عربی.اما حقیقت خاموش شدنی نیست. اینگونه نگاه کنیم:گروهی به کشور شما در زمان ضعف شما حمله میکنند و پدران و برادران شما را میکشند خانواده شما را به بردگی میبرند  مدتی بعد شکست میخورند و قدرتی ندارند اما شما انها را نمیکشید و زنانشان را نمیفروشید که اگر این کار را کرده بودید حقشان بود البته بدلایلی که معلوم نیست شما این کارا نمیکنید ,انها که با اشغال گری وارد کشور شما شده اند تاوان جنایتهای خود را پرداخت نکرده اند اما شما اجازه داده اید در کشور شما زندگی کنند پس انها باید مننون باشند و سپاس گذار اما دیروز دیدیم انها در حمله ای تروریستس بجای سپاس گذاری دوباره جوانان ما را کشتند انها که فرزندان متجاوزان و اشغال گران پدرانشان در بیش از ده قرن پیش هستند باید خوشحال باشند که تاوان جانایتهایشان دا پرداخت نکرده اند. این نشان میدهد که اگر به بیگانه رحم کنی او گلویت را گاز خواهد گرفت و زندگی چند فرهنگی یعنی کشک. وقتی ما به عرب ها که انهمه جنایت کردند و ما لطف کردیم  اخرش اینگونه شد یعنی دیگر نباید لطف کنیم و لطف کردن هیچ سودی ندارد.  

با اینکه انها  جنایات زیادی کردند اما امروزه یارانه میگیرند اجازه تحصیل دارند وزیر میشوند وکیل میشوند و از همه حقوق بهره مند هستند اخرش هم اینگونه میکنند.
این را هم اذافه کنم که عرب ها یک بصره به ما بده کارند اما بصره مان را که در اشغال انهاست پس نمیدهند که هیچ مدعیه اهواز ما هم هستند.این عزیزان ما بهتر است با زبان خوش به انجا که امده اند باز گردند تا اینکه ما انها را با خشونت باز گردانیم . 

اعراب همیشه تاریخ دشمن ما بوده اند و هرگز از دشمنیبین ما و انها کم نشده حتی زمانی که ما 
کلی لطف کردیم میکشندمان .
عراق را نگاه کنید,انهمه از جنایاتشان در جنگ تحمیلی گذشتیم و در حمله داعش با اینکه اقتصادمان خوب نبود کلی سلاح مفت دادیم به انها همین که داعش نابود شد کنسولگری ما را اتش زدند.وقتمان را تلف نکنیم این قوم میزان شعور و اخلاق خود را نشان داده اند بیاید وقتمان را با انها تلف نکنیم و انگونه با انها رفتار کنیم که حقشان است 



 





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی