شرافت و ازادی

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۱۶ ب.ظ

۰

چه کسی بد است ؟ ترامپ یا مهاجران مکزیکی

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۱۶ ب.ظ

منظور از مهاجرا مکزیکی فقط ان دسته از مکزیکی ها هستند که قیر قانونی وارد امریکا میشوند . این که با چه هدفی اینکارا میکنند مهم نیست البته برای زندگی بهتر . موضوع این است که گاها دیده میشود که بر علیه ترامپ تظاهراتی در مکزیک روی میدهد ولی چرا کسی جرات میکند بگوید چرا از کشورتان دفاع میکنید . یا به چه حقی کشورتان کشورتان هست به این معنی که کشورتان کشور ما است . برخی یک طرفه ترامپ را  فاشیست مینامند البته این نامگذاریه دنیایی جدید که سرتا پا ایراد است را کار ندارم ولی ایا ورود بی اجازه مکزیکی ها به امریکا به معنی ستم به سفید پوستان نیست ؟ایا نمیشود این کارا کاری فاشیستی نامید مسلم است که نه انها فقط زندگی بهتر میخواهند  و فاشیست نیستند همان طور که ترامپ برای مردمش امنیت میخواهد و فاشیست نیست اخر یک مکزیکی که به اندازه یک امریکایی  برای امریکایی ها دلنمیسوزاند . اگر ما به پیمان نفتا نگاه کنیم برای جلوگیری از ورود مهاجران کارخانه های در نزدیکیه مرز امریکا در مکزیک زده بودند تا مواد اولیه امریکا به دون تعرفه وارد مکزیک شوند و مکزیکی ها کلای نهایی را بدون تعرفه به امریکا صادر کنند یهنی مکزیکی ها فقط منتاژ کار بودند تا وارد امریکا نشوند که این طرح شکست خورد .  




هزارن مکزیکی در تظاهراتی  ترامپ را خطری برای جهان خواندند چرا چون دیوار کشیده . چه کسی خطرنا است کسی که از شرف مردم خود دفاع میکند یا کسانی که بدون اجازه مارد مملکت دیگری میشوند. ایا اگر هرکسی هرکار که دلش خواست کند سنگ بروی سنک میماند؟ خطر چیست ایا تجاوز ملتها به یکدیگر  خطرنیست.

دفاع ترامپ از امریکاییها کاری است شرافتمندانه زیرا هیچ کس اندازه خود امریکاییها دوستدار امریکاییها نیست .ایا نباید بزرگان امریکا از مردمشان در برابر کسانی که برای منافع خود کوشش میکنند دفاع کنند؟ همین در این ماه برند ایوانکا را از فروشگاهی جمع کردند چون مشتری ان کم شده !!! این بود حقوق بشر؟ این بود برابری ؟ ای امریکایی اگر برای منافع من کارنکنی و در اینجا امریکا در برابر من رنگین پوست از خود بگویی تحریمت میکنم پدرت را در می اورم ,این جمله یعنی چه ایا جز ظلم به سفید پوستان است؟ 

ادرس تظاهرات هزاران مکزیکی:http://akharinkhabar.ir/world/3281993

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی