شرافت و ازادی

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۳۳ ب.ظ

۰

بانو ترانه علی دوستی شما در توضیح تحریم کسکار پیمی داده اید که نشان دهنده حسن نیت شماست ولی ماجرا شکل دیگریست لطفا وارد سیاست نشوید .

پیام شما :


به گزارش ایسنا، بازیگر «فروشنده» در اعتراض به فرمان اجرایی تبعیض‌آمیز ترامپ برای ممنوعیت ورود اتباع ایران و شش کشور مسلمان دیگر به آمریکا نوشت: «مهاجمان یازده سپتامبر شهروند کشورهایی هستند که در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار ندارند، هیچ فردی از ایران به دلیل حمله به خاک آمریکا متهم نشده است.» 
یک. اینکه عربستان جزئ انها نیست دلایل اقتصادی داردو اسیاب به نوبت .
دو. ایا امریکا باید بنشید که کسی از هرکشوری به خاک امریکا حمله کند تا انها کاری کنند ؟
سه. در نگاه امریکا پایگاه نظامیشان در دیگر کشورها هم جاکشان است و حمله به تفنگداران امریکایی را تنها از جانب عوامل نمیبینند حامیان را که ماباشیم هم مقصر میدانند .
چهارم. یادمان باشد که ما با سفارت انها چه کردیم .
چنجم. اگر شهروندان کشورهایی که معمن تروریست هستند در امریکا زیاد شوند کاد کنترول سره از ناسره برایسازمان مسول سخت میشود و کار از دست انها در میرود مسلما شما راضی نیستید کودکی کشته شود. حتما نباید که حمله شیمیایی بشود تا امریکایی ها کاری کنند .
ششم. در جنگ احتمالی بین ما و انها حضور ایرانیان در مراکز تحقیقاتی و صنعتی و امکان ضربه وخرابکاری برای هر طرف مترح است . ایا ترامپ احمق است؟
شما کلمه تبعیض را بکار بردید . ایا این تبعیض نیست که مردم امریکا رای بدهند وبرای کشورشان تصمیم بگیرند ان وقت شما از ایران انرا زیر سوال ببرید. چه کسی از خود امریکاییها برای امریکا دلسوز ترن . 
شما از منافع هم وطنان خود دفاع کردید ترامپ هم از منافع هم وطنان خوددفاع کرد. در حالی که ما در انجا حقی نداریم. 
بانو ترانه علی دوستی شما چگونه جرات کردید در امور دیگر کشوری مستقل دخالت کنید ؟ایا اگر تصمیمانها عملی نشود و زیان بینند  شما واب میدهید ؟ مثلا استقلا لشان را از دست بدهند استقلا لشان را پس میگیرید؟
در این مورد واکنش نشان دادید ولی نمیدانم ایا در مورد همتباران کردتان هم این کا را کردید . کشورشان به دست ترکیه وسوریه در اشغال است. ایا میدانید اسدها با انها چه کردند ؟و اردوغان چه میکند؟ شما اسوده اید ولی دختران ایرانی تیار کرد میجنگند میمیرند و هرگز معروف نمیشوند 

 






شما دخترید ایا میدانید در امریکا دختری هست که بجرم فکرش و تا حدودی برای تبارش در سختی افتاده ؟ بانو ایوانکا ترامپ که از راه شرافت مندانه پول در می اورد با مشکلی روبرو شده است و زیان دیده . مخالفان او که در رای گیری شکست خورده اند اورا تحریم کرده اند  در حالی که دموکراسی یانی صندوق رای نه فروشگاه . اگر سفیر پوستان استقلا خود را از دست دهند ایا شما کاری میکنید. 





.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی