شرافت و ازادی

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۴۴ ب.ظ

۰

خیانتهای شاه (مثلا)

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۴۴ ب.ظ

متن زیر را در یکی از سایتهای ایت الله خمینی دیدم . این جملات پوچ را بخوانید.

77-1970: با افزایش شدید قیمت نفت‏شاه اعلام کرد که ایران به زودى یکى از پنج قدرت بزرگ جهان خواهد شد! او و واقعیت کمبود مواد غذایى، راه بندیهاى شدید و زیادى جمعیت در تهران را نادیده مى‏گرفت، جهان غرب دلارهاى نفتى شاه را به اسلحه تبدیل مى کرد، به طورى که ایران بیش از انگلیس، تانکهاى "چیفتن" انگلیسى داشت و امریکا هواپیماهاى جنگى خود را قبل از این که به خط تولید بیفتد یا کارساز بودن آنها تایید شود، به شاه مى فروخت. فروشندگان تسلیحات امریکا داراى موقعیت مهم در اقتصاد ایران بودند، سیمان و مصالح ساختمانى صرف ساختن پایگاههاى نظامى مى شد و براى ساختن خانه، مردم با کمبود مصالح روبرو بودند. نفت، بانکدارى و تسلیحات ایران به شدت تحت کنترل امریکا بود، تاجگذارى در سال 1971 (1350) و مراسم پر خرج براى خیالپردازیهاى شاه در زمینه اثبات این قضیه که تاریخ شاهنشاهى ایران به 2500 سال پیش برمى گردد، شکاف عظیم بین فقیر و غنى را در ایران علنى تر کرد. آیت الله خمینى از این اقدامات به شدت انتقاد مى کرد.

 

اولا اگر تعداد چیفتنهای ما بیشتر از انگلیس بود به دلیل نیاز بیشتر ما بود زیرا انگلیس جزیره ای است اما ما با عراق و شوروی هم مرز بودیم و لازم بود در کنار مرز هردو تانک داشته باشیم ولی انگلیس بخشی از ناتو بود که استراتژی اصلی انها نبرد تانک با تانک نبود انها از بالگردهایضد تانک استفاده میکردند.  دوما در مورد سیمان و بتون .ببینید دفاع لازمه هر کشوری است و از لوازم مهم ان هواپیماست . ایا عقل سلیم اجازه میدهد جنگنده گران را در بیابان رها کرد تا دشمن با بمباران ان را از میان بردارد .اشیانه بتنی لازمه نیروی هوایی است .البته کسانی که این حرف ها را میزدند ودر زمان جنگ سربازان خودی را در سنگرهای نا کارامد و بدون سقف میگذاشتند در حالی که در طرف مقابل عراقی ها در سنگرهای بتنی و مقاوم بودند .

 

سوما .یکی از دلایل اغاز جنگ لغو تسلیحات جنگی بود که باعث ضعف ایران و حمله عراق شد .ما 1000 میلیلرد دلار زیاتن کردیم و صدها هزار نفر از ما کشته شدند .ایا ایمن کردن کشور جرم است؟

.

.

.

. اینها اول اهن پاره های بی ارزش بودن که شاه خائن (مثلا) خریده بود و سند خیانتهای شاه بود .اما ......




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی