شرافت و ازادی

جمعه, ۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۵۰ ب.ظ

۰

مایک پنس معاون دیندار ترامپ

جمعه, ۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۵۰ ب.ظ

مایک پنس از ان دسته افرادی است که میتوان با او کار مکرد .او مردیدین دار و شریف است که به دنبال نابودی فحشا و بی بندو باریاست مایک پنس اصل جنس است. کارنامه او هاکی است از مبارزهای با بدی و گناه.بخشی از کارنامه پاک این مرد..

پنس در جمع مردم بدون استفاده از گزاره هایی که برای تحت تاثیر قرار دادن اونجلیکال ها(مسیحیانی که خواهان بازگشت به کتاب مقدس هستند.) به کار می رود سخنرانی نمیکند

هیچ یک از طرح های پنس در کنگره به تصویب نرسیده اما در میان 90 طرح معرفی شده به مجلس در طول 12 سال ، بزرگترین ضربه را از عدم تصویب طرح بازداشت پورن اینترنتی و جریمه پورنوگرافی کودکان و البته طرح عدم تامین مالی طرح سلامت خورده است.


او در جایگاه فرمانده ایندیانا هر سال از سال 2012 که به عنوان فرماندار انتخاب شده طرح منع سقط جنین را تصویب می کرد .

او در سال جاری طرح  منع سقط جنین را با استدلال که ناتوانی جنین از حمایت از خودش به امضا رساند.

از مجموعه طرح های دینی پنس می توان به اصرار او مبنی بر اینکه کاندیدای جمهوری خواهان باید در مقابل سقط جنین ایستادگی کند و همچنین طرح مساله اهمیت ازدواج به عنوان یک فرمان الهی و اینکه از نهاد خانواده باید در مقابل منویات چپ گرایان حمایت کرد و اینکه خداوند به زنان و خانواده ها و کودکانی که از قانون حمایت از کودکان متولد نشده حمایت کنند رحمت میفرست اشاره کرد .



 .من تعجب میکنم که چرا ما با این شریفان رابطه نداریم و متحد نیستیم ,مگر ما مسلمان نیستیم و مخالف فحشا ؟پس چگونه است که ما با افرادی درست کار مانند مایک پنس همگاری نمیکنیم. این چه مسلمانی افرادی مانند من است که شاهدیم زنان مسیحی را به گناه دعوت میکنند ,گروهی از انان را به زنا میکشند ,همسر مردم را میفریبند و.... .چگونه من مسلمانم و به کمک مردم مسیحی امریکا نمیروم و از حال افرادی مسیحی خبر ندارم .

البته نا گفته پیداست که دلیل ان گروهی بی فکر و کودن در داخل کشور است که نگاهی خنده دار از اسلام دارند .همانهای که حتی با سنی ها هم میجنگند و یک متحد درست و درمان هم ندارند .

در این روزگاری که دختران بی گناه وبدبخت امریکای را در مکانهای گناه به هراج میگذارند ,در این روزگاری که در شهر های مانند لاسوگاس ودیگر جاها خانواده و زن امریکای تباه میشود ایا نباید با این گروه دوست شویم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی