شرافت و ازادی

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۰۰ ب.ظ

۰

حزب اسلامی هلند

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۰۰ ب.ظ

این حزب در سال 2015 توسط دو ترکتبار پایه گذاریشد.denk به زبان هلندی به معنای اندیشه در انتخابات اخیر توانست دو نماینده به مجلس بفرستد انهم با 2.7 ارائ .

گرچه این حزب با یهود ستیزی مخالف است اما تجمعاتی در مخالفت با اسرائیل ترتیب داده است و یکی از سران ان با یکی از مقامات اسرائیل که به هلند سفر کرده بود دست نداده.جریانات اسلامی که یک سرش به ترکیه برسد بسیار احتمال دارد یا به جریان حزب عدالت و توسعه برسد یا گولن که چند روزپیش شنیدیم دولت هلند چند نفر از ترکیه ای های ساکن هلند را به اتهام! ارتباط با مجموعه گولن منوع الخروج کرده بود.در میان سران این حزب هم کسانی منتسب به سازمانهای که حزب عدالت و توسعه هم از میان انها برخاستد وجود دارد اما سندی مبنی بر فعالیت به دستور اردوغان وجود ندارد گرچه این احتمال که اردوغان به دنبال رای در مراکز قدرت(پارلمان) اروپایی باشد بسیار است و عده ای بر این باورند که این حزب اغازی بر ایجاد مراکز قدرت در کشورهای اروپایی است . انکار نسل کشی ارامنه از ان دسته از پیچ هایی است که اسلامیان وغیر اسلامیان ترکیه را رها نخواهد کرد از جمله این حزی گرچه بسیاری از هنرمندان و سرشناسات ترکیه انرا محکوم کرذده اند اما جریانی قدرت مند سعی در انکار ان دارند.(این دیگر از عجایب بشری است ملتی با سابقه و متمدن در چند روز ناپدید میشود کسی هم گردن نمیگیرد.اما چگونه انها میتولانند در یک کشور مسیحی زندگی گنند در حالی که پیشینیانشان در یک کشور مسیحی که به اشغال انان امده بود ان جور رفتار کردند. اینکه در ترکیه یا بسیاری از مسلمانان چگونه به اعمال خیر خواهانه و انسان دوستانه پیامبر اکرم اسلام(ص) نگاه میشود  و ایا اعمال انها با رفتار پیامبر اسلام(ص) نطابق دارد یا نه بسیار کفته شده ونوشته شده اما عده ای میگویند که در ترکیه از کشتار ارمنیان و یونانیان پشیمانی چندانی دیده نمیشود و عده ای از کشتار مسیحیان حمایت میکنند . این کار زشت تائید میشود . اگر اینتور باشد هلندی ها در ختر هستند اگر چه با تحریک میهنپرستان اروپایی این گونه احزاب نابود خواهند شد .بهتر بود که این حزب عقایدشانرا صرف ارام کردن اوضاع سوریه میکردند تا بردن اسلام به اروپا.این موضوع نشان دهنده پوچ بودن تئوری های بشری است زیرا اخر هلند کشوری سکولار است یا مسیحی یا نیمه اسلامی ؟ انچه عیان است این موضوع نمیتواند پایدار باشد و سرنگون خواهد شد اما این موضوع به سرعت صدای جنگ را بلند کرد .یکی از سران ترکیه این گونه گفت اروپا در استانه جنگ مذهبی است. کشتار ارامنه ,کشتار یونانیان و جنگ قبرس که ازسوی ترکیه بر علیه مسیحیان به راه افتاد وجهه خوبی از اسلام مخصوصا ترکیه در میان اروپاییان به نمایش نمیگذارد و طبیعی است که با این گونه احزاب مخالفت کنند.  

این حزب در میان افرادی ستون پنجم بیگانه (ترکیه) شناساییشده است که از میان مهاجران ترک سرچشمه گرفته وقصد دخالت در حاکمیت اروپایی را دارد. مشخص است که میهن پرستان اروپایی جلوی نابودی اروپا را خواند گرفت و اراجیف روشنفکرهای بروکسل را در زباله دان خواهند ریخت ,فرضیاتی بی اساس که کشور هویت و شرف اروپاییان را نشانه رفته است.یادمان باشد که در قرن گذشته در دورانکشتار یونانیان به شهادت برخی دیپلمات ها زنان یونانی را به غیمت 80 سنت میفروختند. میهن پرستان شریف ارئوپای این را میدانند .نه اینکه امروز این کار در ترکیه تشویق میشود اما اروپائیان اعتماد نخواهند کرد و ازشرافت خود دفاع خواهند کرد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی