شرافت و ازادی

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۳۵ ب.ظ

۰

نه امریکایی ها به سراب و توهم

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۳۵ ب.ظ
چگونه معلوم میشود که یگ ایده اشتباه است؟ پیشتر از نزدیک شدن فرهنگها به یک دیگر سخن گفته میشد اما امروزه در مرکز این ایده ها امریکا این گونه افکار تبدیل به اشوب شده است که نتیجه تعارض منافع مردمان متفاوت است که سود یکی در گرو زیان دیگری است.  


چگونه میتوان پنداشت که قدرت افریقایی تبارها به معنی تحاجم به نژاد سفید نیست؟ چگونه سفید پوستها هروز ضعیف ترشوند و انرا دشمنی نپندارند؟
برای مثال سرنگونی مجسمه شخصیتهای کن فدراسیون به منزله مخالفت با برده داریاست اما میتواند از نگاه یک سفید پوست حذف نماد فرهنگی سفید پوستها شود هرچند اینجا ما مخالفت شدید خود را با انچه که بر سیاه پوستها گذشت ابراز میداریم اما با سفید پوست هم دشمن نیستیم.

در حالی که امریکاییها نگران خانواده  و فرهنگ خود هستند شاهد نابودییکییکی اثار قرنهایپیش خود هستند اینجاست که اعصبانی میشوند . یادمان باشد که پیشتر ایوانکا بعنوان نماد بانوی امریکایی (سفید پوست) تحریم شد که این میتواند در نگاه یک جوان امریکایی (سفید پوست) تهاجم به مردمان اروپایی تلقی شود.اینچنین است که همزیستی و کشور چند فرهنگی در مرکز ان امریکا مرده است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی