شرافت و ازادی

پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۲۰ ق.ظ

۰

تاسیس صندوق قتل های مشکوک

پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۲۰ ق.ظ

    استیو بنن و گئو (Guo Wengui)سرمایه دار چینی دولت چین را به قتل مخالفان متهم کردند.

آقای گئو صندوقی با صدملیون دلار برای برسی مرگ های مشکوک مخالفان دولت چین را راه اندازی کرده است ,استیو بنن و گئو میگویند مرگ وانگ جیان یک مرگ اتفاقی نبوده است و یک قتل سازملندهی شده از سوی دولت چین بوده است . آقای بونون و آقای گوا می گویند از صندوق ای که توسط آقای گئو تعیین شده است برای بررسی آزار و شکنجه هایی مانند "خودکشی های جعلی" و ترورهایی که آنها را به پکن تحمیل می کنند، استفاده می کنند.

آقای گئو که در آمریکا به دنبال پناهنگی است  بعه همراه استیو بنن دولت چین را به شکنجه ,زندانی کردن و قتل مردم خود متهم کردند. برای مثال انها میگویند مرگ آقای وانگ در فرانسه برنامه ریزی از سوی دولت چین بوده است.پلیس فرلنسه با تائید مرگ آقای وانگ  آنرا خود کشی دانسته است اما اعضای شش نفره تیم تحقیق  آقای گئو شواهدی مشکوک را پیدا کرده اند.


این صندوق که آقای گوا قصد دارد هفته آینده راه اندازی کند، موارد مشابه را مورد بررسی قرار خواهد داد و قربانیان رژیم چین و بستگان آنها را نیز پشتیبانی می کند.






آقای بونون در سخنرانی کنفرانس خبری گفت که او به عنوان داوطلب رئیس صندوق است و حقوق دریافت نخواهد کرد.

او گفت: "این برای من یک وظیفه است. این در مورد حقایق است."

او افزود که این سرمایه گذاری "هیچ ارتباطی با دولت ترامپ" نداشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی